جراحی زیبایی بینی در تهران

راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی در تهران : به طور کلی انجام جراحی زیبایی بینی و اصلاح ایرادات ظاهری بینی و شکل گیری مجدد بینی ، می تواند به بینی شما جلوه متناسب تری بخشیده و در نتیجه اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد.

البته لازم به ذکر است که این عمل جراحی ، می تواند به دلایل پزشکی ؛ اعم از رفع انسداد بینی و درمان اختلالات تنفسی ، درمان شکستگی بینی ، پولیپ بینی و مواردی از این قبیل نیز انجام پذیرد.

در مقاله پیش رو ، تمرکز ما بر روی جراحی زیبایی بینی می باشد.

جراحی زیبایی بینی در تهران

در طول جراحی بینی زیبایی بینی چه اتفاقی می افتد ؟

جراحی زیبایی بینی که معمولا تحت عنوان جراحی بینی یا رینوپلاستی ، شناخته می شود ؛ تحت بیهوشی عمومی انجام می گیرد.

مدت زمان انجام این عمل جراحی و تکنیک مورد استفاده جهت انجام آن ، بستگی به این خواهد داشت که بینی شما چقدر نیاز به تغییر دارد.

جراح بینی طی رینوپلاستی ، نوک بینی بیمار را با تقویت غضروف های نوک بینی ؛ اصلاح نموده و فرم مناسبی به آن می بخشد.

در مواردی که فرد ، دارای قوز یا اصطلاحا ( دورسوم ) بر روی پل بینی باشد ؛ جراح بینی جهت از بین بردن آن ، اقدام به تراشیدن استخوانی که منجر به پدید آمدن قوز شده است می نماید.

لازم به ذکر است چنانچه بینی بیمار ، پهن بوده و خوش فرم نباشد ؛ جراح به منظور باریک کردن تیغه بینی ، مبادرت به شکستن استخوان های بینی و تنظیم مجدد آن ها خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره داشت که طی ای عمل جراحی ، جراح همچنین می تواند زاویه بین بینی و لب بالا را تغییر دهد و به طور کلی هر گونه تغییر در راستای بهبود فرم بینی را بر روی آن اعمال نماید.

برای انجام جراحی زیبایی بینی باید به چه پزشکی مراجعه کرد ؟

همانطور که می دانید بینی در مرکزیت صورت واقع شده و تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چهره دارد.

از این رو برای انجام آن باید به یک پزشک ماهر و مجرب که تخصص لازم جهت انجام این جراحی را داراست مراجعه شود تا بدین ترتیب علاوه بر حصول نتایج ایده آل از این جراحی ، از بروز هر گونه عارضه جانبی ناشی از آن نیز پیشگیری گردد.

انجام جراحی بینی ، فارغ از رویکرد آن ( زیبایی یا درمانی ) در حوزه اختیارات پزشکانی است که آموزش های علمی و آکادمیک در زمینه جراحی بینی را سپری نموده و بر معیارهای زیبایی شناختی اشراف کافی دارند.

به طور کلی یک جراح ENT ( جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ) ، جراحان پلاستیک و جراحان فک و صورت ؛ صلاحیت انجام این عمل جراحی را دارا می باشند.

جراحی زیبایی بینی در تهران

اقدامات قبل از جراحی بینی

جراح بینی در جلسه مشاوره قبل از جراحی بینی ، توضیحات لازم در خصوص اقداماتی که قبل از جراحی بینی باید به آن ها توجه شود ؛ ارائه می نماید.

در ادامه به مهم ترین دستورالعمل هایی که در راستای کسب آمادگی لازم جهت انجام جراحی بینی ، باید مورد توجه قرار داده و آن ها را رعایت نمایید اشاره نموده ایم.

  • پزشک ، پیش از هر چیز به معاینه بالینی شما می پردازد و بینی شما را از این جهت که آیا گزینه مناسبی برای جراحی بینی هستید یا خیر بررسی می کند.
  • در مرحله بعدی ، آزمایشات مخصوصی ؛ اعم از آزمایش خون و غیره را درخواست می کند که باید آن ها را انجام داده و نتایج را قبل از روی عمل در اختیار ایشان قرار دهید.
  • لازم به ذکر است که افزون بر آزمایش های معمول این جراحی ، برای خانم ها تست بارداری نیز تجویز می شود ؛ زیرا در صورت حاملگی باید انجام این جراحی به تعویق انداخته شود.

سایر اقدامات مهم قبل از جراحی بینی

  • پزشک معالج شما ؛ در رابطه با سوابق پزشکی تان ، داروهایی که مصرف می کنید ، حساسیت های دارویی که دارید و سابقه جراحی هایی که داشته اید ؛ در جلسه مشاوره قبل از عمل ، از شما سوالاتی می پرسد.
  • از مهم ترین توصیه هایی که قبل از جراحی بینی می شود ، این است که داروهای ضد انعقاد خون و داروهای ضد التهابی را از دو هفته قبل از عمل ، متوقف نمایید ؛ چرا که این داروها سبب رقیق شدن خون شده و احتمال افزایش ریسک خونریزی در حین و بعد از عمل را تشدید می کنند.
  • سیگار و الکل ، نیز از دیگر موارد مهمی است که حداقل از دو هفته قبل از جراحی بینی باید نسبت به ترک آن ها اقدام شود ؛ زیرا دخانیات و الکل ، سلامت فرد را در حین عمل به مخاطره انداخته و خطر ابتلا به عفونت را افزایش داده و روند بهبودی و التیام زخم جراحی را کند می کنند.
  • توجه داشته باشید که در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا گلو درد ، باید انجام این جراحی را به تاخیر بیندازید ؛ چرا که این موارد نیز می توانند احتمال ابتلا به عفونت را شدت بخشیده و فرآیند بهبودی را مختل کنند.

هزینه جراحی زیبایی بینی در تهران

عوامل مختلفی در هزینه نهایی جراحی زیبایی بینی ، دخیل هستند و به طور کلی قیمت دقیق این عمل جراحی از فردی به فرد دیگر فرق دارد.

عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی داشته و قصد آگاهی از هرینه آن را دارند ، برای اطلاع از هزینه آن باید به صورت حضوری به مطب پزشک مورد نظر خود مراجعه کرده و تحت معاینه و ارزیابی قرار گیرند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن به پست روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز ها ۰ / ۵٫ تعداد امتیازات: ۰

هیج امتیازی ثبت نشده!اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

, , , , , , ,

مطالب مرتبط

مقالات
اتواسکلروز گوش

اتواسکلروز گوش

4 دیدگاه
آنچه در این مقاله می خوانید Toggleدرباره اتواسکلروز گوشعملکرد طبیعی گوش چگونه است ؟انواع اختلال شنواییتشخیص اتواسکلروز گوشچه کسانی کاندید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست